Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE, DEFINICJE

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.heating.pl jest prowadzony przez HEATING Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie ul. Technologiczna 19, 35-213 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez: Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000023163, REGON 690017285, NIP 8132705606, numer rejestrowy BDO 000030387, wysokość kapitału zakładowego 75000,- zł, reprezentowaną zgodnie z KRS, zwaną dalej Sprzedawcą.

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, którzy współpracują ze Sprzedawcą, zwanych dalej Klientami. Zwanymi łącznie Stronami.

3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe wyłącznie w sposób opisany w niniejszym Regulaminie.

4. Regulamin jest dostępny w każdym czasie na stronie www.heating.pl. Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest akceptacja niniejszego Regulaminu.

5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików Cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w Polityce Prywatności.

6. Wszelkie prawa autorskie do Sklepu Internetowego, w tym prawa autorskie majątkowe, przysługują Sprzedawcy. Klient nie może dokonywać żadnych zmian w treści, formie i sposobie działania Sklepu Internetowego ani wykorzystywać jej w sposób inny niż przewidziany niniejszym Regulaminem.

7. Jeżeli w treści Regulaminu nie zastrzeżono inaczej, użytym w niniejszym Regulaminie pojęciom pisanym z wielkiej litery przypisuje się następujące znaczenie:

SPRZEDAWCA/ADMINISTRATORHEATING Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie ul. Technologiczna 19, 35-213 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez: Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000023163, REGON 690017285, NIP 8132705606, numer rejestrowy BDO 000030387, wysokość kapitału zakładowego 75000,- zł, reprezentowaną zgodnie z KRS, adres poczty elektronicznej: bok@heating.pl, telefon: 17 7493854 lub 885 350 311.
ZGŁOSZENIE UTWORZENIA KONTA KLIENTAFormularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający zgłoszenie chęci utworzenia Konta przez Klienta.
UŻYTKOWNIKOsoba odwiedzająca stronę Sklepu Internetowego bez aktywnego Konta lub niezalogowana. Użytkownik może przeglądać Sklep Internetowy bez możliwości składania Zamówień.
KLIENTPrzedsiębiorca branży instalacyjno-grzewczej współpracujący z HEATING sp. z o.o. posiadający zweryfikowane przez Sprzedawcę Konto w Sklepie Internetowym.
REGULAMINNiniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
SKLEP INTERNETOWYSklep Internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym: www.heating.pl. Prowadzony w języku polskim.
USŁUGA ELEKTRONICZNAUsługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
KONTOIndywidualny profil Klienta w serwisie e-commerce, zabezpieczony Loginem i Hasłem, do którego Klient uzyska dostęp w wyniku prawidłowej weryfikacji oraz autoryzacji Sprzedawcy. Umożliwiające dostęp do pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego.
TOWAR/PRODUKTRzecz ruchoma oferowana w Sklepie Internetowym, stanowiąca przedmiot Umowy Sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
CERTYFIKATFormalny dokument wydawany przez uprawniony organ lub instytucję, potwierdzający spełnienie określonych wymagań, kwalifikacji lub standardów w danym zakresie między innymi F-GAZ.
NEWSLETTERUsługa świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), umożliwiająca wszystkim Klientom, którzy wyrazili zgodę, na automatyczne otrzymywanie cyklicznych wiadomości w formie Newslettera. Newsletter zawiera informacje dotyczące Produktów, nowości oraz promocji dostępnych w Sklepie Internetowym.
POLITYKA PLIKÓW COOKIESOdrębny dokument określający zasady stosowania plików Cookies w ramach Sklepu Internetowego, w tym rodzaje wykorzystywanych plików, ich cel, sposób zarządzania nimi przez Sprzedawcę oraz informacje dotyczące ochrony prywatności w związku z ich użyciem.
POLITYKA PRYWATNOŚCIOdrębny dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego, obejmujący informacje o rodzaju zbieranych danych, celach ich przetwarzania, podstawach prawnych, sposobach zabezpieczania danych oraz prawach Klientów, takich jak dostęp do danych, ich poprawianie, usuwanie czy wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania.
DZIEŃ ROBOCZYZazwyczaj dzień tygodnia od poniedziałku do piątku. Zwyczajowo nie uznaje się za dni robocze: sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
CENAOznacza cenę Towarów objętych Zamówieniem ustalaną na podstawie Ceny Katalogowej i indywidualnych warunków handlowych Klienta obejmującą wymagane podatki i opłaty.
CENA KATALOGOWAOznacza cenę określoną w oficjalnym cenniku Dostawcy lub Producenta, która stanowi wyjściową wartość Produktu przed zastosowaniem jakichkolwiek rabatów. Cena Katalogowa jest widoczna dla Użytkowników Sklepu Internetowego.
KOSZYKElektroniczna Usługa, interaktywny formularz udostępniony w Sklepie Internetowym, pozwalający na składanie Zamówień. Umożliwia on w szczególności dodawanie Produktów do wirtualnego koszyka oraz określenie warunków zawarcia Umowy Sprzedaży, takich jak wybór metody dostawy i formy płatności.
ZAMÓWIENIEOświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów ze Sprzedawcą.
UMOWA SPRZEDAŻYInformacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.heating.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że HEATING sp. z o.o. może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Za chwilę zawarcia Umowy Sprzedaży uznaje się moment zaakceptowania przez Strony Zamówienia. Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆUmowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
DOSTAWAOznacza czynność polegającą na dostarczeniu Kupującemu przez Sprzedawcę zamówionego za pośrednictwem Sklepu Internetowego Produktu określonego w Zamówieniu.
LOGINOznacza indywidualne oznaczenie Klienta, w postaci adresu e-mail, umożliwiające wraz z hasłem zalogowanie się do Konta.
HASŁOOznacza indywidualne Hasło Klienta, składające się z ciągu liter i cyfr, przy pomocy którego loguje się on na swoje Konto.
KREDYT KUPIECKIForma kredytowania, która jest udzielana przez Sprzedawcę Klientowi w ramach współpracy handlowej. Jest to odroczona płatność za Zamówienia, która umożliwia Klientowi realizację zakupu bez konieczności natychmiastowego regulowania należności.
PAYNOWPodmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A. Metoda płatności świadczona przez mBank. Regulamin dostępny pod adresem: https://www.mbank.pl/pdf/firmy/usługi/regulamin-usługi-integratora-płatności-paynow-dla-firm-obowiązuje-od-4-12-2020.pdf
REKLAMACJAFormalne zgłoszenie przez Klienta wady Produktu, usługi lub niezgodności z umową, mające na celu jej wyjaśnienie, usunięcie problemu lub uzyskanie rekompensaty.
LISTA ZAKUPOWAModuł umożliwia zalogowanym Klientom zarządzanie listami zakupowymi w celu zoptymalizowania czasu potrzebnego na cykliczne składanie zamówień o podobnej zawartości. Moduł umożliwia błyskawiczne przeniesienie wszystkich Produktów z Listy Zakupowej do Koszyka.
FOLDERFunkcjonalność ta pozwala na tworzenie indywidualnych grup Produktowych, które działają jako filtry umożliwiające szybkie wyszukiwanie wybranych przez Klienta Produktów. Klient może definiować grupy na podstawie własnych preferencji.

PODSTAWOWE INFORMACJE O SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Sprzedawca świadczy Usługę Elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego www.heating.pl oraz Newslettera na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2. Sklep Internetowy oferuje Klientom możliwość przeglądania Towarów, nabywania ich oraz inne funkcjonalności opisane w niniejszym Regulaminie.

3. Zdjęcia Produktów mają charakter poglądowy i służą wyłącznie celom prezentacyjnym. Zdjęcia oraz opisy zamieszczone przy poszczególnych Produktach są dostarczane przez HEATING sp. z o.o. lub inne podmioty, takie jak Producenci czy Dystrybutorzy. Wygląd Produktów na zdjęciach może różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów, usuwania niedostępnych, łączenia produktów w pakiety/zestawy, organizowania i odwoływania akcji promocyjnych, a także dokonywania w nich zmian, z poszanowaniem praw Klienta. Może również udzielać indywidualnych rabatów lub przyznawać tzw. „gratisy".

5. Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu Internetowego wyłącznie na własne potrzeby w ramach prowadzonej działalności gospodarczej tj. we własnym imieniu i na swoją rzecz. Klient deklaruje, że dane do logowania takie jak Login i Hasło będą wykorzystywane wyłącznie przez niego oraz że podejmie wszelkie niezbędne działania w celu ochrony swojego Konta przed dostępem osób nieuprawnionych. Sprzedawca nie odpowiada za konsekwencje braku odpowiedniego zabezpieczenia Konta przez Klienta przed osobami trzecimi.

6. Zakazane jest korzystanie ze Sklepu Internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami i Regulaminem. Klient nie może korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób naruszający dobra osobiste osób trzecich oraz interes prawny i społeczny Sprzedawcy.

ZAKŁADANIE KONTA

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest dostępne wyłącznie dla Klientów Sprzedawcy za pośrednictwem Konta.

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe po akceptacji niniejszego Regulaminu.

3. Do Zgłoszenia Utworzenia Konta Klienta niezbędne jest posiadanie numeru NIP. Po przesłaniu zgłoszenia, Klient zostanie przekierowany do formularza zawierającego dane firmy oraz dane Użytkownika do uzupełnienia. Dane te są niezbędne do zarejestrowania Konta. Po uzupełnieniu wszystkich pól, formularz zostanie przesłany do Administratora.

4. Członkostwo w Sklepie Internetowym jest kontrolowane. Po przesłaniu informacji na temat chęci utworzenia Konta przez Użytkownika, Administrator zostanie o tym powiadomiony, a zgłoszenie zostanie poddane procedurze weryfikacyjnej. Jeśli zgłoszenie uzyska autoryzację, do Klienta zostanie wysłane powiadomienie o przyznaniu dostępu wraz linkiem umożliwiającym jednorazowe zalogowanie się do Sklepu Internetowego wraz z potrzebą ustawienia hasła.

5. Klient po otrzymaniu dostępu do Sklepu Internetowego będzie mógł z niego korzystać po Zalogowaniu się za pomocą adresu e-mail oraz hasła.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ PRZEZ KLIENTA

1. Klient składa Zamówienie po zalogowaniu się na Konto za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

2. Po zalogowaniu na swoje Konto, Klient dokonuje wyboru Produktów z oferty Sprzedawcy, dodając je do Koszyka w preferowanej ilości oraz z wybranymi cechami zgodnymi z jego potrzebami.

3. Po skompletowaniu zawartości Koszyka, Klient przechodzi do procesu składania Zamówienia, gdzie weryfikuje wybrane Produkty, ich ilość oraz cechy, a następnie uzupełnia niezbędne dane dotyczące dostawy i płatności.

4. Klient może dodać uwagi do Zamówienia, kody rabatowe oraz określić preferowany dokument, który otrzyma wraz z Dostawą. Opcjonalnie, Klient może dodać opis inwestycji.

5. W ostatnim kroku Klient finalizuje Zamówienie, akceptując jego warunki i dokonując płatności, jeżeli wybrał opcję Paynow, co skutkuje zawarciem Umowy Sprzedaży. Następnie Klient otrzymuje potwierdzenie Zamówienia oraz szczegóły dotyczące jego realizacji na wskazany adres e-mail. Zakup Produktów objętych prawnym wymogiem posiadania Certyfikatu, będzie dostępny wyłącznie dla Klientów, którzy przedstawili Sprzedawcy stosowne dokumenty potwierdzające uzyskanie przedmiotowych uprawnień.

6. Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza złożenie oferty zawarcia umowy kupna Produktu.

7. Klient powinien monitorować status Zamówienia (nowe, w trakcie kompletacji, zrealizowane i przekazane do wysyłki, anulowane, błąd).

8. Sprzedawca przypisuje Zamówieniu indywidualny numer Zamówienia. Klient otrzyma powiadomienie drogą mailową potwierdzające złożenie Zamówienia.

9. Realizacja Zamówienia jest możliwa pod warunkiem, że Klient nie posiada zadłużenia wobec Sprzedawcy lub dokonał uzgodnionej ze Sprzedawcą przedpłaty na poczet Zamówienia.

10. Klient może składać Zamówienia przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Zamówienia złożone po godzinie 18:00 lub w dni inne niż Dni Robocze zostaną przyjęte przez Sprzedawcę w pierwszym Dniu Roboczym następującym po złożeniu Zamówienia.

11. W przypadku złożenia Zamówienia podczas awarii lub wadliwego działania Sklepu Internetowego, w tym nieprawidłowych informacji dotyczących dostępności, opisu Produktów, ich Cen oraz możliwego terminu Dostawy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do uzgodnionej z Klientem korekty Zamówienia.

12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia w przypadku występowania zaległości płatniczych po stronie Klienta. W takiej sytuacji Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji oraz wezwie go do złożenia wyjaśnień w zakreślonym przez Sprzedawcę terminie. W przypadku braku odpowiednich wyjaśnień Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia.

CENY PRODUKTÓW

1. Cena Produktu ustalana jest indywidualnie dla każdego Klienta na podstawie Ceny Katalogowej oraz indywidualnych warunków handlowych ustalonych ze Sprzedawcą.

2. Cena wskazana przy Produkcie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66§1 i następne Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania oferty.

3. Zapłata przez Klienta Ceny nastąpi przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Sprzedawcy i w terminie oznaczonym na tej fakturze lub szybkim przelewem Paynow. Klient wyraża zgodę na doręczenie faktury drogą elektroniczną.

4. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą wskazaną na fakturze wystawionej Klientowi.

FUNKCJONALNOŚCI DOSTĘPNE W RAMACH SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego zapewnia Klientowi możliwość wykonywania następujących czynności:

  • Zarządzanie uprawnieniami pracowników, w tym dodawanie i modyfikowanie osób upoważnionych do składania zamówień,
  • Sprawdzanie dostępności Produktów w magazynie,
  • Tworzenie i zarządzanie Listami zakupowymi,
  • Tworzenie Folderów,
  • Składanie zapytań ofertowych,
  • Dokonywanie zamówień,
  • Śledzenie statusu złożonych zamówień,
  • Składanie i monitorowanie przebiegu reklamacji,
  • Przeglądanie historii zamówień,
  • Otrzymywanie powiadomień o aktualnych promocjach, wyprzedażach i akcjach specjalnych,
  • Przeglądanie danych dotyczących faktur, rozrachunków i zobowiązań,
  • Pobieranie dokumentów księgowych,
  • Korzystanie z kodów rabatowych,
  • Wybór dogodnej formy płatności z dostępnych opcji,
  • Kontaktowanie się z upoważnionymi pracownikami Sprzedawcy w celu uzyskania wsparcia lub dodatkowych informacji.

2. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Klienci mogli korzystać ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem wszystkich powszechnie używanych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, rodzajów komputerów oraz typów połączeń internetowych. Sprzedawca jednak nie zapewnia ani nie ponosi odpowiedzialności za to, że każda możliwa konfiguracja sprzętu elektronicznego używana przez Klienta będzie kompatybilna ze Sklepem Internetowym.

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

1. Klient dokonujący Zamówienia za pomocą Sklepu Internetowego uprawniony jest do każdorazowego wyboru sposobu zapłaty.

2. Klient może dokonać zapłaty za Zamówienie przelewem na numer konta mBank S.A O/Rzeszów nr 041140 12250000 4975 6600 1001 z terminem płatności ustalonym indywidualnie dla każdego Klienta w ramach jego Kredytu Kupieckiego lub szybkim przelewem Paynow za pośrednictwem mBanku. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A.

3. Klient z zaległościami płatniczymi przekraczającymi jego limit Kredytu Kupieckiego może złożyć nowe zamówienie, ale zostanie ono zrealizowane dopiero po uregulowaniu wcześniejszych należności. Płatność odbywa się szybkim przelewem Paynow przez mBank. Obsługę płatności online zapewnia mElements S.A.

4. W przypadku płatności za pośrednictwem serwisu Paynow Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia, za pomocą wspomnianego serwisu płatniczego, który umożliwia dokonanie płatności szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

KOSZTY, SPOSOBY I TERMINY DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

1. Dostawa Zamówienia dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Dostawa Zamówienia realizowana jest Transportem HEATING lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.

3. Transport HEATING jest realizowany bezpłatnie na trasach obsługiwanych przez Sprzedawcę.

4. Zamówienia nie objęte transportem, o którym mowa w punkcie 8 ustęp 3 mogą być zrealizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt transportu będzie każdorazowo indywidualnie ustalany z Klientem.

5. Termin Dostawy Zamówienia wynosi maksymalnie 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

6. Klient ma możliwość osobistego odbioru Zamówienia w jednym z wybranych oddziałów Sprzedawcy, zlokalizowanych w Rzeszowie, Krośnie, Tarnowie, Mielcu, Dębicy, Stalowej Woli lub Tomaszowie Lubelskim. Odbiór osobisty jest bezpłatny.

7. Odbiór osobisty Zamówienia będzie możliwy po otrzymaniu wiadomości e-mail z adnotacją „Zamówienie zrealizowane".

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Proces składania Reklamacji należy rozpocząć w widoku podglądu Zamówienia.

2. Zamówienie musi posiadać status zrealizowane.

3. W kolejnym etapie należy dokonać wyboru typu Reklamacji oraz ilości sztuk Produktu jaką ma być objęta Reklamacja.

4. Po uzupełnieniu danych formularza Reklamacji, Reklamacja zostanie przekazana do upoważnionego pracownika Sprzedawcy w celu jej rozpatrzenia.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do Reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

6. Reklamowany Produkt po uznaniu zasadności złożonej Reklamacji wysyłany jest do producenta lub też do pośrednika, od którego Produkt/Produkty zostały zakupione. Sprzedawca nie jest gwarantem jakości i nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tego tytułu.

ZWROT TOWARÓW

1. Towar zwracany nie może nosić żadnych oznak użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie oraz całą otrzymaną wraz z Zamówieniem dokumentacją.

2. Towary pod specjalne Zamówienie Klienta oraz Towary sprzedawane/cięte na mniejsze części (np. rura na metry cięta z kręgu) oraz wszystkie Towary z grupy C, Z nie podlegają zwrotowi.

3. Towar zwracany przyjmowany jest maksymalnie do 90 dni od daty zakupu, ale nie później niż do końca danego roku kalendarzowego, w którym został zakupiony.

4. Sprzedawca w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim poinformowaniu Klienta o przyczynie odmowy, zastrzega sobie prawo nie przyjmowania zwrotów Towarów.

5. Szczegółowe informacje odnośnie zwrotu Towarów, Klient każdorazowo może uzyskać u swojego Opiekuna.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Klient ma prawo w każdym czasie wnioskować o zamknięcie Konta. Zamknięcie Konta nie prowadzi do zerwania współpracy z Klientem.

2. Klient może przesłać żądanie zamknięcia Konta przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość umożliwiającego Sprzedawcy zapoznanie się z oświadczeniem Klienta. Sprzedawca usuwa Konto niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od skutecznego otrzymania żądania Klienta.

3. Sprzedawca ma prawo w każdym czasie zamknąć konto Klienta, jeżeli Klient naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub gdy zaległości w płatnościach Klienta spowodują skierowanie sprawy na ścieżkę sądową. Niezależnie od przyczyny, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od powzięcia takiej decyzji, stosowną informację o zamknięciu Konta Klienta na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

4. Regulamin wchodzi w życie wraz z opublikowaniem go w Sklepie Internetowym.

5. Klient ma prawo utrwalić Regulamin poprzez jego wydrukowanie lub pobranie i zapisanie w dowolnej formie na nośniku pamięci.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu, o czym poinformuje Klienta stosownym Komunikatem opublikowanym w Sklepie Internetowym. Klient będzie miał 14 dni na zapoznanie się z nową wersją Regulaminu oraz na zaakceptowanie. W przypadku braku akceptacji, konto Klienta może zostać tymczasowo zablokowane do chwili akceptacji Regulaminu.